Heenreis Indonesia! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Roy & Caroline - WaarBenJij.nu Heenreis Indonesia! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Roy & Caroline - WaarBenJij.nu

Heenreis Indonesia!

Door: Caroline

Blijf op de hoogte en volg Roy & Caroline

15 Mei 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Donderdag  15 mei 2014 17.17 uur Jakarta Indonesie

Heel gek dat het opeens alweer donderdag is. We zijn gisteren om 15.30 uur vertrokken van Schiphol Airport en nu 20 uur later zijn we aangekomen op Jakarta.
Wooow wat een lange reis! Maar wooow wat raden we iedereen aan, als je een verre reis gaat maken, dat je doordeweeks heen vliegt. Het vliegtuig zit dan niet zo vol en je kunt dan lekker liggend slapen :)!
De eerste curry's hebben we al op, als diner en lunch in het vliegtuig. :) Pff we kunnen niet meer, onze buiken zijn goedgevuld.

Maar goed genoeg over de vlucht. Die was TOP en we zijn blij dat we bijna op de plaats van bestemming zijn. Want we hebben uiteindelijk op het laatste moment (gisteren :p) besloten dat we Jakarta overslaan en direct doorvliegen naar Yogyakarta. We zitten nu op het vliegveld van Jakarta in een hele relaxte Lounge. Die we aangeboden hebben gekregen door Linda, een locale dame die we tegen kwamen in de shuttlebus die richting de Terminal voor binnenlandse vluchten ging. Zij vertelde ons dat ze regelmatig naar het buitenland gaat voor werk en dat volgende maand London aan de beurt is. Wat ze nu precies voor werk doet weten we niet exact, maar iets in financien in ieder geval. Echt super aardig van haar dat we dat van haar aangeboden hebben gekregen. Wel even wennen hoor die gastvrijheid en openheid. Heel anders vergeleken bij de eerste dag, toen we in Havana (Cuba) rondliepen en meteen belazerd werden.

We laten het allemaal op ons afkomen en gaan mee in de flow van het relaxte Azie! Oooh naast ons worden drie locals heerlijk gemasseerd. Het ziet er heerlijk uit, maar als iemand aan mijn (Caroline) voeten komt, wordt ik gek. Kan ik niet tegen :P. Haha

We gaan nu lekker verder relaxen, met zoete koude thee en de Lonely Planet.

Sampai cerita selanjutnya! :)
(Tot het volgende verhaal)

• 15 Mei 2014 - 19:14

Hermien:

Hoi Roy en Caroline
    Wat geweldig jullie reis en zo te lezen begint het al goed je mooie kamer die je aangeboden kreeg ,en dat is nog maar het begin van jullie super vakantie
    We wachten op jullie reisverslagen en natuurlijk de pindakoppies van de zon daar die je zal krijgen free
    geniet en maak er wat van, met zn tweeen

Lieve groeten van ons
    love you

Henk en Hermien

• 15 Mei 2014 - 20:05

Erin En Sanne:

Hoi !
    Wat leuk dat jullie deze reis gaan maken.
    Wij wensen jullie heel erg veel plezier. Geniet er van.

Xxx Erik en Sanne