Naar Thailand - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Roy & Caroline - WaarBenJij.nu Naar Thailand - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Roy & Caroline - WaarBenJij.nu

Naar Thailand

Door: Roy & Caroline

Blijf op de hoogte en volg Roy & Caroline

17 Juli 2009 | Nederland, Veghel

Hallo iedereen,

Finaly! Vandaag is het zover. Om 21.20 uur vertrekken wij vanuit Dusseldorf naar Thailand. (Tussenstop Dubai)

Wij zullen om 19 uur 's avonds in Thailand Bangkok lokale tijd aankomen.

Eerste keer backpacken! Eerste keer backpack inpakken. Wat een toestand is dat. We hebben onze tassen 3x in en uitgepakt en steeds kwam er minder in te zitten. Hahaha

Als we aankomen in Bangkok nemen we de taxi naar ons hostel, dat we voor het gemak alvast in Nederland hebben gereserveerd. Na 2 nachten zullen we waarschijnlijk met de nachttrein nemen richting Chiang Mai (Noord Thailand). Daarna vertrekken we vermoedelijk richting het tropische zuiden naar één van de idyllische eilanden en/of naar de één van de regenwouden.

We hebben niks vooraf gepland. Alle mogelijkheden staan nog open en het is dus nog een verrassing waar we terecht zullen komen. Dus voor jullie ook een verassing.

We gaan proberen de website bij te houden met foto's en verhalen.

Zaterdag 8 augustus zijn we weer in Nederland.

Tot snel!

Roy & Caroline

• 17 Juli 2009 - 13:56

SHA:

JEEH de eerste reactie op je site!!

Wil je heel veel plezier wensen in Thailand. Het is heerlijk, fantastisch genieten en ik kan het weten ;-)

Ik ga vanavond naar Turkijen met Leonoor een heerlijke All Inclusive....hihihi dat is wel even iets anders!!

Veel plezier!!

Daarna spreken we snel af om te eten in Amsterdam en Leiden. Lekker huisje bekijken!!

Liefs Sha

• 17 Juli 2009 - 14:42

Greetje:

Goede reis en wees voorzichtig!

• 17 Juli 2009 - 14:59

Marijke:

Heyyy,

Heeeeeeeeel veel plezier!!!!!!

Groetjes

• 17 Juli 2009 - 15:56

Guido:

Hey Roy en Ca,

Eerst naar de vallei, nu dit weer.. doen jullie goed! Ik bewaak de feesten in NL wel in de tussentijd ;).

Later G

• 17 Juli 2009 - 17:26

Papa:

Hi feestneuzen, geweldig ,reuze reis, geniet er maar lekker van, heel veel plezier en wees voorzichtig,niet alles is wat het lijkt en niet alles lijkt wat het is ,dikke knuf van Conchi en van mij we zullen alles goed opvolgen hoor daaaag

• 17 Juli 2009 - 19:51

Her Mien En Henk:

Wat spannend voor jullie het backpacken.
    We wachten uiteraard op jullie spannende verhalen al daar.
    Veel plezier samen en maak er wat van.
    Groetjes van ons en een poot van Noah

• 17 Juli 2009 - 19:58

Nicky En Pol:

wouw backpacken dat is tof ik heb het vroeger ook gedaan en danig van de vrijheid genoten...
    een reuze reis met lieve mensen en HEEL LEKKER ETEN
    knuf voor beiden

• 17 Juli 2009 - 21:10

Dani En Louwie:

We wensen jullie veel plezier in het verre oosten. Geniet er van en laat het toeval jullie reisroutes bepalen..meestal draait dat goed uit en kom je dan onverwacht leuke en interessante plaatsen en mensen tegen.
    kusjes

• 18 Juli 2009 - 09:42

PrinZ:

Hey backpackers!

Veel plezier in Thailand! Laat je niet naaien door de taxichauffeurs en de travo's haha!!

Ik ga al jullie verhalen bijhouden! Ben benieuwd!

PrinZ

• 18 Juli 2009 - 11:01

Tom:

Heej avonturiers,

Relaxt dat jullie gaan backpacken! Zwaar leventje hoor ;). Enjoy it!

Khôh hâi sànòek!

• 18 Juli 2009 - 12:03

Adri:

Hoi, hoop dat jullie een goede reis hebben gehad. Heerlijk in Bangkok en heerlijk eten. Chiang Mai ook een geweldig plaats, de olifanten lopen daar langs je tafel. Wel naar boven om het Paleis te zien. Ben reuze benieuwd naar alle verhalen, misschien komen jullie lange Roy nog tegen. Hij gaat volgende week ook naar Thailand met twee vrienden. haahaha Zou leuk zijn. Niet vergeten de slaaptrein te boeken naar Chiang Mai. Heerlijk bedje krijg je dan. En eten meenemen, want in de trein is niet lekker. Kus van tante Adri.

• 18 Juli 2009 - 19:01

ClaiRegis:

Tof dat jullie het lef hebben om alles open te laten .. dat is echt reizen.. en dan heb je de tijd om in te gaan wat zich vanzelf aandient..ondertussen zijn jullie al geacclimatiseerd en hebben jullie al gezien wat een schitterende bestemming jullie gekozen hebben .. wij staan op het punt om te vertrekken naar eenmuziekfestival voor 2 dagen.. het zijn hier zalige dagen en een schitterend weer .. tot 34 graden.. beestig warm in de namiddag buiten.. heel veel liefs en hartverwarmende ontmoetingen ginder...liefs